gambar

gambar

Sunday 7 August 2011

Apa Itu KH Kopi???

SETIAP PENYAKIT ADA PENAWARNYA...INILAH PENAWAR UNTUK PENYAKIT KENCING MANIS, DARAH TINGGI, GHOUT, BUASIR, JANTUNG, ASMA DAN SEBAGAINYA...INSYAALLAH!!!

KH KOPI ialah minuman herba hutan yang menggunakan 100% herba tempatan. Di rebus  semalaman, di ambil pati, di keringkan menjadi serbuk dan di pek segar untuk anda.


KEBAIKAN :
           Dapat membantu membuang toksin di dalam badan dengan berkesan. Menjadikan badan berpeluh, memudahkan pembuangan najis besar dan air kencing dengan lawas dan lancar. Segala kekotoran di dalam tubuh dapat dibuang melalui sistem perkumbuhan semulajadi yang sedia ada pada tubuh anda.

Gula, Garam, Kolestrol, Asid, Toksid dan pelbagai kekotoran dalam badan akan dicairkan dan akan di buang melalui saluran roma, najis besar dan kencing. Apabila semua kekotoran dapat dicairkan dan dibuang manusia akan sihat walaupun sudah bertahun-tahun menghadapi masalah kesihatan. Usus perut akan menjadi bersih dan kembali berfungsi. Kekotoran pada Jantung, Paru-paru, Buah Pinggang akan dibuang keluar dan kita akan kembali normal tanpa perlu menjalani sebarang pembedahan.
Kita berusaha Allah yang menentukan.... InsyaAllah ! ! 


BAHAN-BAHAN :
Bunga Pakma (Rafflesiales), Tongkat Ali (Eurycoma Longifolia Jack), Mengkudu (Morinda Citrifolia), Raja Satong (Hydnophytum Formicarum Jack), Halia Padi (Zingiber officinale Rosc. var. rubrum Theilade), Ubi Jaga (Smilax myosotiflora), Misai Kucing(Orthosiphon stamineus, Benth).

CARA PENGAMBILAN :

1 Sudu teh + 1 cawan air (sebaiknya gunakan air mineral).
Di minum 2 kali sehari, pagi dan malam

PERHATIAN!!!
Produk ini diluluskan oleh kementerian Kesihatan
(Kementerian Kesihatan Malaysia Rujuk (90) KKM 163/S/25 Jil 102)

Kami Menyediakan penghantaran ke seluruh Negeri Sarawak
Untuk Pembelian Sila Hubungi:
admin-0148618269

No comments:

Post a Comment